Monday, July 17, 2006

Salam,
Saya mengambil alih sebentar dalam mengendalikan blog dmpp menggantikan sementara waktu s/u saya yang sekarang di "awan ungu", maklumlah pengantin baru. Tahniah dari semua warga LPHEL dan DMPP khasnya, moga berbahagia dan berjaya dunia akhirat. Saya kongsikan disini beberapa artikel yang menarik dan mungkin kita terlepas pandang. Saya juga disini ingin mengumumkan tentang Kursus Pengucapan Umum II yang akan diadakan pada 17 sept di TM. Semua peserta Kursus P/U I diminta menyambung terus latihan untuk anda. DMPN pula pastikan menghantar wakil tidak kurang dari 10 orang penceramah berpotensi. Kursus P/U II insyaAllah lebih menarik dan lebih fokus. Hubungi pejabat DMPP untuk maklumat lanjut atau saya sendiri ( sms 0192100066 ) , Pn Rusiah 0193847544, Pn Halimaton 0176531500, Kak Lin 0193603234. Dr Lo'lo', pengerusi LPHEL DMPP

No comments: